Spoločnosť AjurShop s. r. o. je oficiálnym distribútorom a dovozcom bylinných čajov, kozmetiky a výživových doplnkov Organic India na Slovensko. Distribuujeme tiež prírodnú ajurvédsku kozmetiku Tarika indického výrobcu Ayurlabs India, obľúbené bylinné čaje Samahan a Amurtha srí lanského výrobcu Link Natural, ajurvédske produkty Sattva a ďalšie ajurvédske a prírodné produkty rôznych výrobcov.
V prípade záujmu o veľkoobchodnú spoluprácu neváhajte využiť registračný formulár nižšie, obratom Vašu registráciu posúdime. Následne po schválení registrácie budete môcť vytvárať veľkoobchodné objednávky online priamo v našom e-shope.
Registrácia nového partnera
Platobné podmienky
Platba za tovar je možná iba bankovým prevodom na účet po dodaní tovaru. Po odoslaní objednávky je vystavená faktúra so splatnosťou 14 dní.
Doručovacie podmienky
Veľkoobchodné objednávky doručujeme kuriérom GLS alebo môžu byť pripravené na osobný odber v našom sklade na Jungmannovej 20 v Bratislave. Doručenie tovaru pre objednávky do 50 EUR je spoplatnené sumou 2 EUR. Doručenie pre objednávky nad 50 EUR je zadarmo.
Ceny tovaru a DPH
Veľkobchodné ceny tovaru sú po prihlásení v e-shope zobrazené partnerom bez DPH. Predávajúci je platiteľom DPH, daň je k cene tovaru pripočítaná v nákupnom košíku ešte pred dokončením objednávky, kde partner vidí aj celkovú cenu objednávky vrátane nákladov na dodanie tovaru.
Označenia tovaru slovenským prekladom
Keďže väčšina našich odberateľov a partnerov pripravuje pre tovar vlastné preklady a etikety, tovar ponúkaný v našom veľkoobchode dodávame štandardne bez slovenského prekladu na balení.
Slovenské označenie je možné objednať za poplatok 0,20 EUR / kus. Objednanie polepu zadajte prosím do poznámky k objednávke.
Reklamácie a vady tovaru
Poškodenie tovaru: zodpovedáme za vady, ktoré má tovar pri prevzatí. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedáme za vadu, pre ktorú bola dohodnutá nižšia cena. Vady tovaru pri prevzatí je nutné reklamovať do 14 dní od doručenia tovaru.
Poškodenie tovaru pri preprave: v prípade poškodenia tovaru pri preprave odporúčame viditeľne poškodený balík od kuriéra neprevzať. Prevzatím balíka potvrdzujete, že balík je v poriadku. Pokiaľ poškodený balík prevezmete, je potrebné reklamovať poškodenie tovaru u nás najneskôr nasledujúci deň po prevzatí tovaru. Je potrebné priložiť fotografie vonkajšieho obalu (krabice), vnútra obalu (krabice) a rozsahu poškodenia (poškodených produktov). Pokiaľ nie je poškodenie tovaru reklamované včas a spolu s fotodokumentáciou, náhradu za poškodený tovar nebude možné poskytnúť.
Dátum spotreby a minimálnej trvanlivosti: všetky produkty dodávame s najmenej 6 mesiacmi do konca dátumu spotreby alebo minimálnej trvanlivosti. Pokiaľ dodáme produkt s kratšou dobou spotreby alebo minimálnej trvanlivosti, je potrebné najneskôr do 14 dní od prijatia tovaru uplatniť reklamáciu, tovar bude vymenený. Pokiaľ uplatníte reklamáciu neskôr, náhradu za tovar nebude možné poskytnúť.