Vrátenie tovaru

Ak chcete vrátiť tovar, môžete do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu.

Odstúpiť od zmluvy môžete aj pred doručením tovaru.

Ako môžem vrátiť tovar?

Odstúpiť od zmluvy môžete písomne alebo e-mailom. Pre vrátenie tovaru môžete využiť náš formulár.

Tovar odošlite na adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Balíky odoslané na dobierku nebudú prevzaté.

Ako prebieha vrátenie platby?

Najneskôr do 14 dní vám vrátime platbu, vrátane nákladov na doručenie a iných poplatkov. Platbu vám vrátime rovnakým spôsobom, akým ste objednávku uhradili. Ak si želáte platbu vrátiť na bankový účet, uveďte svoje číslo účtu v odstúpení od zmluvy.

Ak ste si zvolili iný ako najlacnejší bežný spôsob doručenia, dodatočné náklady na drahší spôsob doručenia vám nebudú vrátené.

Náklady spojené s vrátením tovaru nesie kupujúci.

Upozorňujeme, že kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty a poškodenie tovaru.

Kedy nie je možné odstúpiť od zmluvy?

Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu nie je možné, ak ste tovar kúpili ako podnikateľský subjekt.

Rovnako nie je možné odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • dodanie tovaru na mieru;
  • dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze;
  • dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ak ochranný obal bol po dodaní porušený.

Výmena tovaru

Z technických dôvodov nevieme vymeniť tovar po jeho doručení. Ak vám už tovar bol doručený a chceli by ste iný, je potrebné vytvoriť novú objednávku. Pri vrátení nechceného tovaru postupujte rovnako ako pri odstúpení od zmluvy.

Reklamácia

Má doručený tovar výrobnú vadu alebo sa vada prejavila v záručnej dobe 24 mesiacov? Tovar môžete reklamovať.

Ako môžem reklamovať tovar?

Reklamáciu (práva zo zodpovednosti za vady) môžete uplatniť písomne alebo e-mailom.

Tovar odošlite na adresu AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava. Balíky odoslané na dobierku nebudú prevzaté.

Ako prebieha reklamácia?

Najneskôr do 30 dní od prijatia tovaru bude vaša reklamácia vybavená, najčastejšie výmenou tovaru alebo vrátením kúpnej ceny tovaru.

Ďalšími možnosťami vybavenia reklamácie sú: odovzdanie opraveného tovaru, vyplatenie primeranej zľavy z ceny tovaru, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo odôvodnené zamietnutie reklamácie.

Kto zabezpečuje doručenie tovaru na reklamáciu?

Doručenie tovaru na reklamáciu zabezpečuje kupujúci. Rozumieme, že existencia výrobnej alebo inej vady je nepríjemná, no nie všetky reklamácie tovaru sú opodstatnené, doručenie tovaru na reklamáciu v našej réžii preto nezabezpečujeme.

Kto nesie náklady na reklamáciu?

Náklady na doručenie tovaru na reklamáciu hradí kupujúci. V prípade uznanej reklamácie znáša náklady na reklamáciu predávajúci, uhradené poštovné vám bude preplatené po vybavení reklamácie.

Pre potreby preplatenia nákladov na doručenie tovaru uchovajte doklad o úhrade.